Als een product is uitverkocht, komen er dan weer nieuwe exemplaren?

In het geval een artikel niet meer op voorraad is zal er bij het product staan dat het uitverkocht is. Je kan altijd contact met ons opnemen om te informeren of een product weer op voorraad komt en informeren of we meer informatie hebben over eventuele levertijden.

Is het mogelijk om een bestelling zelf te komen ophalen?

Helaas is het niet mogelijk om bij ons de producten zelf op te komen halen vanwege dat verschillende producten direct vanuit het buitenland worden verstuurd.

Kan ik een bestelling doen als ik in het buitenland woon?

Dat is zeker mogelijk, neem voor de mogelijkheden en verzendkosten dan even contact met ons op via email: roos@stoerespulletjes.nl

Zijn de kleuren van de producten altijd precies zoals ik op de afbeelding op de website zie staan?

De kleuren en producten zijn precies zoals je op de afbeeldingen kan zien. Wat wel belangrijk is om in gedachte te houden is dat kleuren er op verschillende beeldschermen anders uit kunnen zien. Dit heeft te maken met het type beeldscherm maar ook met de instellingen.

Mijn vraag zie ik er niet bij staan

Dan zou ik je graag willen vragen om contact met ons op te nemen via email, dat kan via het volgende emailadres: roos@stoerespulletjes.nl

MENU